Vaje za ravnotežje in motoriko

3 x tedensko

0
1238

Nekaj vaj, ki pomagajo meni do večje funkcionalnosti.

Mesečno karto v fitnesu koristim petkrat tedensko. Vadim 1,5 do 2 ure.

  • tekaška steza 10 d0 20 min
  • vaje za ravnotežje 30 do 40 min
  • fitnes vaje – prirejene za mene 30 min

Beseda fitnes ne pomeni vedno napenjanje mišic do skrajnih meja. Lahko je prijeten prostor za telovadbo in razgibavanje. Od osebja in obiskovalcev sem si nabral veliko izkušenj. Vaje in treninge pridno sledim in ko opazim vajo, katera je zame primerna (seveda prirejena) začnem s treningom. V domači dnevni sobi se da pridno telovaditi. Nastanejo pa določene težave ko enkrat prerasteš prostor.

Vaje v fitnesu 2017

 

 

Zimski športi in Parkinsonova bolezen – rekreacija in terapija.

Pred leti bi taki posnetki ne bili nič posebnega. Danes, ko dneve preživljam skupaj s Parkinsonovo boleznijo pa mi vsak tak dan pomeni nov izziv. Vsak zavoj in uspešno ravnotežje mi je velik uspeh in plačilo za vse padce, ki so tudi del takega dne. Za dosega vsega tega pa je potrebno trdo delo.

Vsaka telesna aktivnost pomeni tudi pomembno umovadbo za povezavo med telesom in možgani. Hoja po snegu, smučanje, sankanje, »pležuharjenje«, vse to so kompleksne vaje, ki imajo še dodatne elemente, ki jih ne moreš doživeti v telovadnici.

Šport v naravi mi omogoča, da sem v naravi na svežem zraku. Omogoča mi več socialnih stikov. Vijuganje po strminah ima polno »motečih« elementov, ki še posebej dražijo moj živčni sistem in prepričan sem, da ga s tem dodatno krepim. Ko si zdrav nikoli ne pomisliš, kaj vse pomeni uporabljati sedežnico, se prilagajati trenutnim situacijam na terenu, smučarjem, ki »švigajo« mimo tebe itd……….

Ob vsem tem spoznavam in se učim, kako doseči nekaj, kar sem včasih z lahkoto opravil. Spoznavam, kdaj se moram truditi in kdaj s čim več sproščenosti odklopiti možgane. Včasih že skoraj obupam, ker popolnoma zablokiram, čez trenutek, pa kot da sem vklopil »gumb«, akcija steče. Prepričan sem, da brez »suhih« treningov, ki jih opravljam v Fitnesu in na svojem Malem poligonu v dnevni sobi, uživanje v naravi zaradi svojih kompleksnejših elementov, ne bi bilo izvedljivo.

 

Mali poligon

Zelo težka vaja. Skoki po eni nogi v obroče in skok na pručko mi da potrditev, da nisem v slabši kondiciji kot včeraj.

 

 

Penasta gred in blazina sta idealna pripomočka za trening ravnotežja.

 

Internetno stran Parkinson.si sva postavila z namenom, da skupaj predstavimo Parkinsonizem širši javnosti in spremenimo mišljenje posameznikov. Predvsem imava željo, da si pomagamo med seboj  in da  “celostna obravnava pacienta”  postane dostopna vsem pacientom in ne samo posameznikom. Dejstvo je da moramo sami poskrbeti za svoje zdravje.  Poiskati moramo tudi dodatne poti s katerimi bomo izboljšali počutje.

Z zbiranjem zgodb bi pomagali posameznikom, kako si “Parkinsonovci” pomagamo do boljšega počutja. Prepričana sva, da bi bile “zgodbe” posameznikov v veliko pomoč in vzpodbudo pri iskanju svoje poti.   

 E-mail –  parkins1@outlook.com                                                

 

Brez muje se še čevelj ne obuje